Hiburan Itu Indah

Selasa, 17 Mei 2011

Promosi Program: Bidadari UNGU (^_^)

Salam Mahabbah Fillah! (^^)

Alhamdulillah, segala puji kehadrat Ilahi, yang dengan izinNya, satu lagi program dibawah perancangan Nisa' sedang dalam proses perlaksanaan.

Fitrahnya sebagai wanita, perempuan, gadis remaja atau apa saja yang semaksud dengannya, kita memang sentiasa cenderung untuk tampil cantik dan bergaya. Tapi, seringkali jua kita tertanya-tanya, boleh ke nak jadi cantik dan bergaya? Macam mana cara yang sebetulnya supaya tak bertentangan dengan suruhan Allah untuk para wanita menjaga aurat dan maruah?

Cantik kan Anna Althafunnisa'?

Nak jadi cantik tak salah, malah ada hadith Rasulullah SAW yang mengatakan bahawa
"Sesungguhnya, Allah itu cantik dan Allah sukakan kecantikan" (Riwayat uslim & Tirmizi). Justeru, jelas meunjukkan Islam tidak melarang umatnya berhias diri dan menjaga kecantikan, cuma, bagaimana perlaksanaan yang tepat dengan tuntutan agama?

Jom jadi cantik. Allah pon suka! :)

Okay, kalau anda semua pon macam saya, jom ramai-ramai, kita sertai program anjuran Nisa' Besut yang dinamakan sebagai Bidadari UNGU. Wah! Bidadari lagi nama program. Jom sama-sama membentuk keperibadian seanggun bidadari! (^o^)

Ia merupakan satu program khas yang diirencanakan untuk wanita-wanita muda di daerah Besut, untuk bersama-sama belajar cara menjaga kecantikan yang betul,tips untuk berpenampilan menarik dan menjadi muslimah yang anggun lagi solehah.

Butiran lanjut program Bidadari Ungu adalah seperti berikut:

Program: Bidadari Ungu
Tarikh: 20 Mei 2011 (Jumaat)
Masa: 8.15am-12.00pm
Tempat: Pusat Aktiviti Perpaduan Kg Raja, Jalan Tembila
Yuran: RM 7.00 shj
Sasaran Peserta: 17-35 tahun
Makan Tengahari disediakan! (^_^)

Poster Promosi

Flyers Iklan

Jom ramai-ramai meriahkan program ni.
Jom jadi cantik.
Allah pon suka!




Tiada ulasan: